• 12-07-2008, 09:19:38
    #28
    kaldı 1 saat 12 dakika hadi herkeze şimdiden hayırlı olsun ak ile kara belli oluca biraz sonra
  • 12-07-2008, 09:50:02
    #29
    10.30 cok az kaldı herkez için hayırlısı
  • 12-07-2008, 10:11:45
    #30
    Üyeliği durduruldu
    kaldı 19 dk
  • 12-07-2008, 10:15:36
    #31
    15 dakika kaldı
  • 12-07-2008, 10:31:09
    #32
    Üyeliği durduruldu
    30 sniye kala sunucu göçtü

    osym nin
    huahua
  • 12-07-2008, 10:32:01
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Aha site çöktü

    zaten sıfır puan alacam
  • 12-07-2008, 10:34:19
    #34
    https://www.r10.net/off-topic/197954-...ari-cepte.html cepden bilgileriniz gelsin tıklayın linke.
  • 12-07-2008, 10:35:04
    #35
    Site kilit anasını satiim

    Bende arkadaşın puan'ına bakıcaktım , gülecektim biraz
  • 12-07-2008, 10:41:40
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Girebilen var mı ?