• 11-07-2008, 23:56:14
    #19
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın öss'nin sitesi girmek için en uygun saat kaçtır? Trafik açısından
    11:30 dan itibaren biraz olsun rahatlar herhalde geçen seneden düşünürsek..
  • 11-07-2008, 23:56:15
    #20
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın öss'nin sitesi girmek için en uygun saat kaçtır? Trafik açısından
    22,00

    Puanlar Düşecek Deniliyor . ama ben rehber hocalarına soruyorum bilmiyoruz diyorlar bu sene tam bir supriz senesi...
  • 11-07-2008, 23:58:31
    #21
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece 12 den sonra
    O kadar sanmıyorum

    10:30'da açıklanacağına göre 1-2 saat yoğunluk olur. Sonra biraz düzelir herhalde ama, öğlen saati 13:00'den sonra daha yoğun olacağını tahmin ediyorum.
  • 12-07-2008, 00:05:30
    #22
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Baraj indi ya la
  • 12-07-2008, 00:07:55
    #23
    hun
    Üyeliği durduruldu
    160 mı 165 mi ne diye biliyorum
  • 12-07-2008, 00:09:05
    #24
    165 oldu
  • 12-07-2008, 00:10:54
    #25
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he iyi o zaman 2 senelik açıköğretim tutar o da 140lara inmiştir en kötü o olur
    4 senelik aöf tercih etmen için 145 puan alman yeterli.
  • 12-07-2008, 00:12:28
    #26
    hun
    Üyeliği durduruldu
    300 civarı alamazsam hatuna rezil olacam la
  • 12-07-2008, 02:32:30
    #27
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 civarı alamazsam hatuna rezil olacam la
    milletin derdi baÅŸka