• 11-07-2008, 22:30:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Puanlar düşecekmi arkadaşlar sizce ?
    10 puan felan
  • 11-07-2008, 22:41:26
    #11
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Puanlar düşecekmi arkadaşlar sizce ?
    10 puan felan
    10 puan düşerse tüm r10'a benden pr5 link
  • 11-07-2008, 22:50:11
    #12
    bakmana gerek yokki zaten kazanamıcan
  • 11-07-2008, 22:59:40
    #13
    yahu 10 puan düşse puanlar şöyle temizinden, süper olacak gibi.

    Afyon'a gitmek istemiyorum :@
  • 11-07-2008, 23:44:39
    #14
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 puan düşerse tüm r10'a benden pr5 link
    İllaki 10 puan düşen bölüm olacaktır

    Sonuçlar açıklansın ve tercih kitapçığı gelsin bölümleri tek tek araştıracağım ve pr5 linkimi alacağım senden
  • 11-07-2008, 23:49:28
    #15
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Düşmeyecek, çıkacak bile (bence)
  • 11-07-2008, 23:53:08
    #16
    Yarın öss'nin sitesi girmek için en uygun saat kaçtır? Trafik açısından
  • 11-07-2008, 23:54:39
    #17
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Puanlar düşecekmi arkadaşlar sizce ?
    10 puan felan
    hee önümüzdeki güncellemede de pr'lar 2 şer artacak
    benim tahminim 10 puanı bulmaz düşüş ama inşallah düşer
  • 11-07-2008, 23:54:52
    #18
    sunucuoptimizasyon.com
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın öss'nin sitesi girmek için en uygun saat kaçtır? Trafik açısından
    gece 12 den sonra