Öss SOnuçları Kesin tarih 12 mi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Öss SOnuçları Kesin tarih 12 mi
42
●
2.269
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Öss SOnuçları Kesin tarih 12 mi
1
2
3
4
5
11-07-2008, 22:30:05
#10
Macabré
Üyeliği durduruldu
Puanlar düşecekmi arkadaşlar sizce ?
10 puan felan
11-07-2008, 22:41:26
#11
Priapos
Macabré adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Puanlar düşecekmi arkadaşlar sizce ?
10 puan felan
10 puan düşerse tüm r10'a benden pr5 link
11-07-2008, 22:50:11
#12
KingMania
bakmana gerek yokki zaten kazanamıcan
11-07-2008, 22:59:40
#13
Priapos
yahu 10 puan düşse puanlar şöyle temizinden, süper olacak gibi.
Afyon'a gitmek istemiyorum :@
11-07-2008, 23:44:39
#14
mtn
Priapos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 puan düşerse tüm r10'a benden pr5 link
İllaki 10 puan düşen bölüm olacaktır
Sonuçlar açıklansın ve tercih kitapçığı gelsin bölümleri tek tek araştıracağım ve pr5 linkimi alacağım senden
11-07-2008, 23:49:28
#15
hun
Üyeliği durduruldu
Düşmeyecek, çıkacak bile (bence)
11-07-2008, 23:53:08
#16
Ferraconn
Yarın öss'nin sitesi girmek için en uygun saat kaçtır? Trafik açısından
11-07-2008, 23:54:39
#17
HGM
Macabré adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Puanlar düşecekmi arkadaşlar sizce ?
10 puan felan
hee önümüzdeki güncellemede de pr'lar 2 şer artacak
benim tahminim 10 puanı bulmaz düşüş ama inşallah düşer
11-07-2008, 23:54:52
#18
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Ferraconn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yarın öss'nin sitesi girmek için en uygun saat kaçtır? Trafik açısından
gece 12 den sonra
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler