Ben bir tane şikayet ettim 5 6 gün oldu hala yeni kayıt yazıyor işleme alınmamış.

Bu resimdeki şahıs numaramı nerden bulduysa sürekli mesaj yolluyor ve iptal etmek için hiçbir seçenek sunmamış. (Normal bir numara değil kendi adı soyadı ile başlıklı SMS satın almış.)
