Hocam. Kullanıcı sözleşmesini kabul ettiyseniz bir yerde. Biçbieşey yapamazsınız
Siteye üye bile olmadım belli ki bir datadan almış numaramı
Ayrıca herhangi bir şekilde iptal linki vermemiz yasalara aykırı. Reklam SMS'i yolluyorsa bile iptal linki bırakması lazım