Reklam SMS'i Şikayet Eden Var mı ?
21
●1.047
- 02-01-2019, 18:38:38Bazılarınız engelleyin demiş ama biz şikayet etmedikçe bu SMS'ler hiç bitmez arkadaşlar.
- 02-01-2019, 18:55:17Hahahaha anam babam bunu şikayet etmesende olur samimiymişbarano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tabi işin şakası bu şikayet etmek istiyorsan https://tiss.gtb.gov.tr/ adresini kullanabilirsin. - 02-01-2019, 19:01:49Teşekkürler , şikayet ettim.BilginTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


