• 02-01-2019, 02:19:16
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Masadan hiç eksik olmuyor.

    Ara sıra geldiğini bile unuttuğum oluyor, bakıyorum fincan dolu ama buz gibi olmuş.
  • 02-01-2019, 07:26:31
    #29
    En az 3 kupa içiyorum. Bol sütlü sevdiğimden bardağın yaklaşık %60’ını süt, %40’ını filtre kahve olarak hazırlıyorum. Önceden Kenya çekirdeği çektiriyordum yaklaşık bir aydır Kolombiya içmeye başladım.
  • 02-01-2019, 08:03:28
    #30
    2 adet 2si bir arada en fazla 3
  • 02-01-2019, 08:08:40
    #31
    Günü kahveyle açıyorum, sade nescafe+filtre kahve ile ortalama 4-5 ediyor, bir süre sonra çarpıntı başlıyor.
  • 02-01-2019, 08:24:51
    #32
    Sadece duble Türk kahvesi. Nescafe içmem.
  • 02-01-2019, 10:06:25
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hafta içlerinde 2 fincan dibek, 1 adette 3'ü bir arada içerim en fazla. Onun dışında çay taze denk gelirse çay.
  • 02-01-2019, 10:15:58
    #34
    Günde 10 kahve nedir arkadaşlar ne yapıyorsunuz delirdiniz mi Allah aşkına!
    Tabi çarpıntı olur. İlerleyen dönemlerde bu sorun kalıcı olur. Yapmayın etmeyin
  • 02-01-2019, 10:18:57
    #35
    Şuan güncel ortalamam günde 6 kere 800ml demliyorum, anca kaldırıyor
  • 02-01-2019, 10:21:19
    #36
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    günde 2 kupa içiyorum ben.
    Onu da sabah kalktığımda içiyorum.