Masadan hiç eksik olmuyor.
Ara sıra geldiğini bile unuttuğum oluyor, bakıyorum fincan dolu ama buz gibi olmuş.
Günde kaç kahve içiyorsunuz
62
●1.410
- 02-01-2019, 02:19:16Üyeliği durduruldu
- 02-01-2019, 07:26:31En az 3 kupa içiyorum. Bol sütlü sevdiğimden bardağın yaklaşık %60ını süt, %40ını filtre kahve olarak hazırlıyorum. Önceden Kenya çekirdeği çektiriyordum yaklaşık bir aydır Kolombiya içmeye başladım.
- 02-01-2019, 10:06:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hafta içlerinde 2 fincan dibek, 1 adette 3'ü bir arada içerim en fazla. Onun dışında çay taze denk gelirse çay.