günde yaklaşık 8-10 bardak içiyordum türk kahvesi ve normal kahve toplamda.son zamanlarda mide rahatsızlığım başladı ve bırakmak zorunda kaldım, şimdi günde bir tane türk kahvesi içiyorum.
Kahveyi çok severim, fakat içmediğim günler çoğunlukta. Haftada 3-5 kez ancak içiyorumdur.Günde 10 kahve epey abartı olmuş, çok seven insan dahi günlük 3-4 ile yetinebilmeli.