En az 3 kupa içiyorum. Bol sütlü sevdiğimden bardağın yaklaşık %60’ını süt, %40’ını filtre kahve olarak hazırlıyorum. Önceden Kenya çekirdeği çektiriyordum yaklaşık bir aydır Kolombiya içmeye başladım.