2019'a Ne Yaparken Gireceksiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2019'a Ne Yaparken Gireceksiniz?
37
●
910
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2019'a Ne Yaparken Gireceksiniz?
1
2
3
4
5
31-12-2018, 22:36:06
#1
alimugurlu
Muhtemelen webmaster camiasından çoğu kişi bilgisayar başında girecek, bende bu akşam evdeyim sizlere de sorayım dedim
Ben muhtemelen dizi izleyerek gireceğim ve halimden memnunum, tabi biraz yalnızız o tartışılmaz
Sizler ne yaparken gireceksiniz yeni yıla?
31-12-2018, 22:36:50
#2
nestroyers
2019 a girmek diye bişey yoktur zaman devam ediyor sadece
31-12-2018, 22:36:56
#3
Misafir
Dizi izlerim, makale girisi yaparim ogrenci hayati 😁
alimugurlu
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
31-12-2018, 22:37:12
#4
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kur'an-ı Kerim okurken.
31-12-2018, 22:38:34
#5
vasadd
Market ararken girdim. Tüm marketlerde aslında yılbaşı haftası kapalı oluyordu ama neden aradım bilmiyorum neyse hepinize mutlu yıllar
31-12-2018, 22:38:38
#6
AOK
söylemek ayıp olur ama olsun
acun izliyorız beyazın hatrına
31-12-2018, 22:38:45
#7
AZADE
PUBG oynamayı düşünüyorum kız arkadaşımla. monoton bir gün
herkese şimdiden mutlu huzurlu bereketli sağlıklı yıllar diliyorum.
31-12-2018, 22:39:49
#8
godlessturtle0
Vue.js ile kodlayarak
31-12-2018, 22:40:09
#9
ASametYildirim
Telefoni tableti aldım bir r10 bir de websitemde takılıyorum.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler