• 31-12-2018, 23:35:11
    #28
    alimugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen webmaster camiasından çoğu kişi bilgisayar başında girecek, bende bu akşam evdeyim sizlere de sorayım dedim

    Ben muhtemelen dizi izleyerek gireceğim ve halimden memnunum, tabi biraz yalnızız o tartışılmaz

    Sizler ne yaparken gireceksiniz yeni yıla?
    Bilgisayar başında olmazsak şanımız yürümez
  • 31-12-2018, 23:43:43
    #29
    Hiç dışarıda olan eğlenen yok sanırım bugün doğum günüm ayrıca 6.45e geçeceğiz arkadaşlarla birazdan
  • 31-12-2018, 23:54:37
    #30
    BurakCe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç dışarıda olan eğlenen yok sanırım bugün doğum günüm ayrıca 6.45e geçeceğiz arkadaşlarla birazdan
    Doğum gününüz kutlu olsun, yeni yaşınız size huzur ve mutluluk getirsin
  • 31-12-2018, 23:56:11
    #31
    Üyeliği durduruldu
    3+1 standart, totem gibi bisey. Seneye hayatim iyi gecsin diye
  • 01-01-2019, 03:42:53
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Şaka gibi tuvalette yakalandım

    2019'da s*çtık desenize
  • 01-01-2019, 04:01:54
    #33
    Avustralya sahillerinde kızgın kumda köpekbalıklarıyla yüzerken ickimi yudumlasam ona bile razıydım .d ilk kez evde laptopla geçti
  • 01-01-2019, 09:17:44
    #34
    2019 a çalışarak girdim. çocuğumda hastaydı
  • 01-01-2019, 10:10:37
    #35
    Hasta ve yorgun bir şekilde girdik
  • 01-01-2019, 14:54:15
    #36
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi tuvalette yakalandım

    2019'da s*çtık desenize
    Diyecek birşey bulamadım hocam hayırlısı olsun
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 a çalışarak girdim. çocuğumda hastaydı
    Geçmiş olsun hocam, Allah şifa versin kardeşimize
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hasta ve yorgun bir şekilde girdik
    Geçmiş olsun, hastalık ve yorgunluk içermeyen bir sene diliyorum size