alimugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen webmaster camiasından çoğu kişi bilgisayar başında girecek, bende bu akşam evdeyim sizlere de sorayım dedim

Ben muhtemelen dizi izleyerek gireceğim ve halimden memnunum, tabi biraz yalnızız o tartışılmaz

Sizler ne yaparken gireceksiniz yeni yıla?
Bilgisayar başında olmazsak şanımız yürümez