Muhtemelen webmaster camiasından çoğu kişi bilgisayar başında girecek, bende bu akşam evdeyim sizlere de sorayım dedim
Ben muhtemelen dizi izleyerek gireceğim ve halimden memnunum, tabi biraz yalnızız o tartışılmaz
Sizler ne yaparken gireceksiniz yeni yıla?