• 17-12-2018, 23:12:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Az önce Kıbrıstan geldim. Kuzenim de yarın gelecek ikinci el all in one pc almış ikinci el ürün satan bir facebook sayfasından.

    bu pcyi Tr’ye getirirken herhangi bir sorun yaşar mı sizce? Pc’ye dair herhangi bir fatura kutu yok. İkinci el olduğu belli.

    Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
  • 17-12-2018, 23:16:52
    #2
    Bir sıkıntı olmaz. En kötü pasaporta işletir.
  • 17-12-2018, 23:18:35
    #3
    Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sıkıntı olmaz. En kötü pasaporta işletir.
    Kimlikle gir çık yapıyor.

    Ben alacağını bilseydim ben getirirdim de, bakalım umarın Kıbrıstan çıkarken ve Türkiyeye girerken sorun yaratmazlar.
  • 17-12-2018, 23:19:24
    #4
    Yok hocam kişisel laptopum diyecek sıkıntı olmaz.
  • 18-12-2018, 01:20:37
    #5
    hic birsey olmaz soru bile sormazlar
  • 18-12-2018, 01:34:56
    #6
    servetese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hic birsey olmaz soru bile sormazlar
    Umarım hocam
  • 18-12-2018, 02:59:52
    #7
    ikinci else hiçbir sorun olmaz niye sorun olsun benim der geçer -ki sormazlar zaten- ama ben bunu ikinci el aldım felan derse karışır işler. Bir de bunun için gümrük kontrolüne denk gelmesi lazım o da çok nadir ben 20 kere TR ye geldiysem en fazla 5 kere gümrük kontrolüne girdim şansa tamamen.
  • 18-12-2018, 03:25:07
    #8
    Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikinci else hiçbir sorun olmaz niye sorun olsun benim der geçer -ki sormazlar zaten- ama ben bunu ikinci el aldım felan derse karışır işler. Bir de bunun için gümrük kontrolüne denk gelmesi lazım o da çok nadir ben 20 kere TR ye geldiysem en fazla 5 kere gümrük kontrolüne girdim şansa tamamen.
    Teşekkürler hocam.
  • 18-12-2018, 12:57:58
    #9
    hiç bir sıkıntı olmaz.
    bi keresinde adanadan ukraynaya giderken arkadaş benimde pcyi alırmısın dedi. 2 pc ile ukrayna gümrüğüne girdim, polis tuttu yasak felan dedi. sonra beni gümrükteki karakola götürdü, telefonu çıkarttım arama yaptım nereyi arıyorsun dedi avukatı dedim(aslında pc sahibini ) tamam kapat al git dedi. yok bekle avukatla görüş sen geliyor buraya dedim. git hadi git dedi. 2 pc ye kadar hakkınız var, kimse birşey diyemez.