hiç bir sıkıntı olmaz.
bi keresinde adanadan ukraynaya giderken arkadaş benimde pcyi alırmısın dedi. 2 pc ile ukrayna gümrüğüne girdim, polis tuttu yasak felan dedi. sonra beni gümrükteki karakola götürdü, telefonu çıkarttım arama yaptım nereyi arıyorsun dedi avukatı dedim(aslında pc sahibini ) tamam kapat al git dedi. yok bekle avukatla görüş sen geliyor buraya dedim. git hadi git dedi. 2 pc ye kadar hakkınız var, kimse birşey diyemez.