ikinci else hiçbir sorun olmaz niye sorun olsun benim der geçer -ki sormazlar zaten- ama ben bunu ikinci el aldım felan derse karışır işler. Bir de bunun için gümrük kontrolüne denk gelmesi lazım o da çok nadir ben 20 kere TR ye geldiysem en fazla 5 kere gümrük kontrolüne girdim şansa tamamen.