• 14-12-2018, 10:51:45
    #19
    Administrator
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coskun seninki ne kadar
    ben yazamam piskolojik travma sebebinden göz altına alırlar beni birde ayıp olur. Türkiyede geir gider mevzusunda ciddi bir uçurum var. konuyu açanın ilk yazmasi lazım anca soruyo
  • 14-12-2018, 10:53:57
    #20
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @deLi; senin ne kadar
    extra bişey çıkmazsa 2000 lira abi.
  • 14-12-2018, 11:02:37
    #21
    @Coskun; hocamızın yüzü gülüyor gelir x10 gider x1 olunca
  • 14-12-2018, 11:04:21
    #22
    Administrator
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coskun; hocamızın yüzü gülüyor gelir x10 gider x1 olunca
    Bende bi japon akita inu var Adı Ragnar bi beni yemediği kaldı..
  • 14-12-2018, 11:05:35
    #23
    500 mazot (işe babamla birlikte gidip geliyoruz iş yerlerimiz yakın o yüzden çok koymuyor açıkçası şimdilik.), 100 TL telefon ve int faturası, 900-1000 tl arası yeme içme gezme vb. Toplamda 1500 - 1600 TL.

    Ailemle yaşıyorum faturalar benim üstüme değil. Kira yok. Şuanda sadece KYK kredim var onuda 1 2 aydır ödemiyorum önümde evlilik olduğu için birikim yapmam lazım.
  • 14-12-2018, 11:06:20
    #24
    3.000 TL; bekârım. Kira, 2 kredi, faturalar, mutfak ve ayda 4-5 gün dışarı çıkma sonucu.
  • 14-12-2018, 11:06:34
    #25
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bi japon akita inu var Adı Ragnar bi beni yemediği kaldı..


    https://www.youtube.com/watch?v=t0TuO-Vtu28


    Bende de bunlar var abi günlük 20tl yiyorlar axi ve asya
  • 14-12-2018, 11:09:19
    #26
    bu paralar webden kazanılıyor demi hahahah
  • 14-12-2018, 11:10:17
    #27
    Demoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu paralar webden kazanılıyor demi hahahah
    Hayır, 6 aydır webden bir gelirim yok. Mühendislikten kazanıyorum.