Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bi japon akita inu var Adı Ragnar bi beni yemediği kaldı..


https://www.youtube.com/watch?v=t0TuO-Vtu28


Bende de bunlar var abi günlük 20tl yiyorlar axi ve asya