tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coskun seninki ne kadar
ben yazamam piskolojik travma sebebinden göz altına alırlar beni birde ayıp olur. Türkiyede geir gider mevzusunda ciddi bir uçurum var. konuyu açanın ilk yazmasi lazım anca soruyo