Sizce de kendileri için yaptıkları grevi tüm halka ödetmeleri yanlış değil mi? İzban Metrosu dışında alternatifi olmayan olsa da zaman kaybettiren işyerine, okuluna gidecek insanların hakkına nasıl girebiliyorlar ve utanmadan ZAM istiyorlar?
Maaşları da az değil. En düşük maaşları aşağıdaki görsele göre +2400 TL.Asgari ücretten 800 TL fazla alıyorlar ve 8 saat çalışıyorlar (30 dakika yemek+ çay molaları dahil)
İZMİR B.BELEDİYESİ BAŞKANI KOCAOĞLU AÇIKLAMA YAPTI
İlgili Açıklaması
IZBAN'ın Resmi Açıklaması İse;

https://t.co/eqWa7usGGP
