• 10-12-2018, 19:00:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10.12.2018 tarihi 05:00 saatinden itibaren İzmir İçi tüm IZBAN metrolarının GREV sebebiyle durdurulmasına karar vermişler.

    Sizce de kendileri için yaptıkları grevi tüm halka ödetmeleri yanlış değil mi? İzban Metrosu dışında alternatifi olmayan olsa da zaman kaybettiren işyerine, okuluna gidecek insanların hakkına nasıl girebiliyorlar ve utanmadan ZAM istiyorlar?

    Maaşları da az değil. En düşük maaşları aşağıdaki görsele göre +2400 TL.Asgari ücretten 800 TL fazla alıyorlar ve 8 saat çalışıyorlar (30 dakika yemek+ çay molaları dahil)

    İZMİR B.BELEDİYESİ BAŞKANI KOCAOĞLU AÇIKLAMA YAPTI



    İlgili Açıklaması

    IZBAN'ın Resmi Açıklaması İse;





    https://t.co/eqWa7usGGP
  • 10-12-2018, 19:08:35
    #2
    herhangi bir devletin aldigi borc parayi halka odetmesi dogruysa buda dogrudur

    Saka bi yana eger 2.200 maas ile calisipta %65 zam istemek onlarin yaptigi grev ile uyusmuyor.
  • 10-12-2018, 19:09:35
    #3
    2400 TL maaş yüksek bir ücret değil. Ev kirası zaten 1200 TL. Tüm halka ödetmeleri belki yanlış ama kendi içlerinde yapsalardı muhtemelen seslerini bile duyuramayacaklardı. Birilerinin canı yanacak ki yaptıkları grev bazı yerlere ulaşsın.
  • 10-12-2018, 19:12:06
    #4
    3 Ayda 1 ikramiye, üstüne %65 zam? Ne mezunu bu insanlar, bizde gidelim okuyalım.
  • 10-12-2018, 19:16:45
    #5
    İzmir farkli bir psikolojiye sahip bir şehir.
  • 10-12-2018, 19:20:45
    #6
    İzbanın zaten cacığı çıktı eski güzelliği kalmadı ki. Fiyat uygun diye millet ne güzel biniyordu. Şimdi bir yerden bir yere gitmek 6-10 tl arası sanırım. Tamam dolmuş v.b şeylerden gene ucuz ama neden bu kadar köklü bir değişim oldu hala anlamadım.
    İzmire hizmetin tam manasıyla gelmesi dileği ile ))
  • 10-12-2018, 19:22:06
    #7
    haktanyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2400 TL maaş yüksek bir ücret değil. Ev kirası zaten 1200 TL. Tüm halka ödetmeleri belki yanlış ama kendi içlerinde yapsalardı muhtemelen seslerini bile duyuramayacaklardı. Birilerinin canı yanacak ki yaptıkları grev bazı yerlere ulaşsın.
    hocam asgari ücretli nasıl geçiniyor? ev kirası pahalı değil istanbul kadar merkezi yerlerde 600-850 arası. Tek kişi çalışırsa zaten geçinemez bu ayrı konu da.

    3 ayda bir çift maaş + prim + yol(yemek) gider hariç 2400 geliyor bunlara ki en düşük 2400.

    yapsınlar grevini bişey demiyorum keşke her işçi aman kovuluruz diye korkmayıp grev yapsa kendi gibi diğer işçilerin hakkını da savunsa.. ama benim suçum ne şimdi? 9:00 metrosuna zamanında binemedim 9:38de bindim haliyle geç kaldım. ulaşım işyerini de etkiliyor sonuçta ne kadar geç o kadar az üretim vs.

    bu grev böyle olmamalıydı diye düşünüyorum
  • 10-12-2018, 19:23:26
    #8
    %65 zam istemekte çok olmuş. Grev yapın iyi güzelde bu kadar abartmasalardı.
  • 10-12-2018, 19:30:43
    #9
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzbanın zaten cacığı çıktı eski güzelliği kalmadı ki. Fiyat uygun diye millet ne güzel biniyordu. Şimdi bir yerden bir yere gitmek 6-10 tl arası sanırım. Tamam dolmuş v.b şeylerden gene ucuz ama neden bu kadar köklü bir değişim oldu hala anlamadım.
    İzmire hizmetin tam manasıyla gelmesi dileği ile ))
    Sürekli İzmire gelen birisi olarak İzbanı kullanırdım bu yıl araçla geldik arkadaşlar ile bir ara izbanı kullanayım dedim pat makine 10 lira çekti çok şaşırdım önceden 2.50 falan alıyordu gayet güzeldi.