İzbanın zaten cacığı çıktı eski güzelliği kalmadı ki. Fiyat uygun diye millet ne güzel biniyordu. Şimdi bir yerden bir yere gitmek 6-10 tl arası sanırım. Tamam dolmuş v.b şeylerden gene ucuz ama neden bu kadar köklü bir değişim oldu hala anlamadım.
İzmire hizmetin tam manasıyla gelmesi dileği ile

))