Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzbanın zaten cacığı çıktı eski güzelliği kalmadı ki. Fiyat uygun diye millet ne güzel biniyordu. Şimdi bir yerden bir yere gitmek 6-10 tl arası sanırım. Tamam dolmuş v.b şeylerden gene ucuz ama neden bu kadar köklü bir değişim oldu hala anlamadım.
İzmire hizmetin tam manasıyla gelmesi dileği ile ))
Sürekli İzmire gelen birisi olarak İzbanı kullanırdım bu yıl araçla geldik arkadaşlar ile bir ara izbanı kullanayım dedim pat makine 10 lira çekti çok şaşırdım önceden 2.50 falan alıyordu gayet güzeldi.