• 08-12-2018, 19:33:18
    #19
    wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banane arabanın markasından banane egsoz sisteminin fiyatından ben milleti rahatsız eden adam çomardır diyorum bu fikrim değişmez gidin çölde Tofaş veya 250 bin liralık arabanızla istediğiniz kadar gürültü yapın ama burada yapmayın.
    Ferrariye binen adamda çomar ozaman senin için, bu yüzden en büyük çomar sensin
  • 08-12-2018, 19:43:58
    #20
    Misafir
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ferrariye binen adamda çomar ozaman senin için, bu yüzden en büyük çomar sensin
    Çomarlığın parayla pulla alakası yok, parayla her şeyi satın alamazsınız, ben ne zenginler gördüm medeni değillerdi ve çomarlardı.

    Virgülden sonra şahsıma söylediklerine yönelik cevap vermem, seviyeyi düşürdün ve seviyeni belli ettin.
    • ErginYilmaz
    ErginYilmaz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-12-2018, 19:48:45
    #21
    Genel olarak yazıyorum üstüne alınan varsa da sıkıntı yok.

    Burda yazılı olan cezalar az bile. Özellikle alkollü direksiyon başına geçip hem kendi hemde başka insanların hayatlarına kastedenlere 10.000 de verseler az.

    Adam alkollü araç kullanır, cezalara itiraz eder.
    Adam usulsüzce aracına çakar,siren v.s taktırır, cezalara itiraz eder.
    Adam gider aracına abart egsoz taktırır, gider mahalle arasında , okul önlerinde bağırtır cezalara itiraz eder.
    Trafikte her kuralı ihlal eder, cezalara itiraz eder.

    Bu ülke kimsenin babasının malı değil, diğer insanların haklarına saygı duyacaklar. Kimse gecenin yarısı abart egsoz sesi duymak zorunda değil. Kimse kimsenin aracında show yapmak için taktığı sireni çakarı çekmek zorunda değil. Kimse alkol alıp direksiyon başına geçen dangalağın canına kastedmesine mecbur kalmak zorunda değil. Bunları yapmak isteyen gitsin şehir dışında insanların olmadığı yerde yapsın. (Gerçi zaten havasını başkasına atmak için yapıyor. İşlerine gelmez.)
  • 08-12-2018, 19:49:35
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kim ne derse desin caydırıcılık iyidir, umarım daha yoğun kontroller yapılır, yavaş yavaş trafik bilinci oturur hepimize. Abart egzozlardan, ses sistemleriyle kulak tırmalayan değişik tiplere bol bol cezalar dileriz.
    Hele kavşaklarda yanlayıp trafiği alt üst edenler, saçma sapan makas atan geri zekalılar tamamen silinip gitsin.
  • 08-12-2018, 23:15:14
    #23
    Adam abartı ezgosla lüks spor araçları kıyaslamış.
    Ey aklı güzel olan kardeşim; Ferrari, lamborghini gibi lüks spor araçların motor gücü yüksek olduğundan çıkan egsoz sesi fazla olur. Bu arabalar stock çıkıyor fabrikadan.
    Abartı egsoz, drift ve spin atanlar kekonun, magandanın önde gidenidir. Millete rahatsızlık verir ve ses kirliliği yaparlar. Bu cezalar az bile. Umarım zamanla hepsi yok olur..
  • 09-12-2018, 00:52:46
    #24
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam abartı ezgosla lüks spor araçları kıyaslamış.
    Ey aklı güzel olan kardeşim; Ferrari, lamborghini gibi lüks spor araçların motor gücü yüksek olduğundan çıkan egsoz sesi fazla olur. Bu arabalar stock çıkıyor fabrikadan.
    Abartı egsoz, drift ve spin atanlar kekonun, magandanın önde gidenidir. Millete rahatsızlık verir ve ses kirliliği yaparlar. Bu cezalar az bile. Umarım zamanla hepsi yok olur..
    Kesinlikle katılıyorum hocam.
  • 09-12-2018, 01:01:39
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tebrikler, Tertemiz bir çomarsınız! diyesim var birkaç kişiye

    Ne desek boş..
  • 09-12-2018, 01:03:56
    #26
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ferrariye binen adamda çomar ozaman senin için, bu yüzden en büyük çomar sensin
    Gençsin hareketlisin bu tip saçma düşüncelerin normal. Biraz yaşın ilerleyince o sesler seni de rahatsız edecek sende söveceksin. Ömür boyu abarth eksozlarla apaçilik yapılmaz. Cezası var işte daha neye ağlıyorsunuz anlamıyorum ki.
  • 09-12-2018, 01:14:54
    #27
    Tebrikler, bende ceza artırmalarını iyi buldum. Daha fazla denetim daha fazla ceza trafik akışı en iyi seviyeye gelicektir.