Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kim ne derse desin caydırıcılık iyidir, umarım daha yoğun kontroller yapılır, yavaş yavaş trafik bilinci oturur hepimize. Abart egzozlardan, ses sistemleriyle kulak tırmalayan değişik tiplere bol bol cezalar dileriz.
Hele kavşaklarda yanlayıp trafiği alt üst edenler, saçma sapan makas atan geri zekalılar tamamen silinip gitsin.