Genel olarak yazıyorum üstüne alınan varsa da sıkıntı yok.

Burda yazılı olan cezalar az bile. Özellikle alkollü direksiyon başına geçip hem kendi hemde başka insanların hayatlarına kastedenlere 10.000 de verseler az.

Adam alkollü araç kullanır, cezalara itiraz eder.
Adam usulsüzce aracına çakar,siren v.s taktırır, cezalara itiraz eder.
Adam gider aracına abart egsoz taktırır, gider mahalle arasında , okul önlerinde bağırtır cezalara itiraz eder.
Trafikte her kuralı ihlal eder, cezalara itiraz eder.

Bu ülke kimsenin babasının malı değil, diğer insanların haklarına saygı duyacaklar. Kimse gecenin yarısı abart egsoz sesi duymak zorunda değil. Kimse kimsenin aracında show yapmak için taktığı sireni çakarı çekmek zorunda değil. Kimse alkol alıp direksiyon başına geçen dangalağın canına kastedmesine mecbur kalmak zorunda değil. Bunları yapmak isteyen gitsin şehir dışında insanların olmadığı yerde yapsın. (Gerçi zaten havasını başkasına atmak için yapıyor. İşlerine gelmez.)