OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ferrariye binen adamda çomar ozaman senin için, bu yüzden en büyük çomar sensin
Gençsin hareketlisin bu tip saçma düşüncelerin normal. Biraz yaşın ilerleyince o sesler seni de rahatsız edecek sende söveceksin. Ömür boyu abarth eksozlarla apaçilik yapılmaz. Cezası var işte daha neye ağlıyorsunuz anlamıyorum ki.