• 01-12-2018, 17:25:56
    #1
    Bir kaç gün önce acil nakit ihtiyacından dolayı tamamlayıp , henüz reklam çalışmalarına başlamadığım e-ticaret sitesini satmaya karar verdim. İstediğim tutar sadece yazılım bedeli + xml ücreti + ürün bakiyesiydi. Öyle garip sorular geldiki şaştım kaldım. Aynı yazılımın 3 te bir fiyata olduğunu söyleyen oldu, işi öğrenmeye çalışanlar oldu, sadece xml firmalarını öğrenmeye çalışıp, öğrenemeyince de yazılıma çamur atanlar oldu, pm isteyip olumlu olumsuz dönüş yapma nezaketinde bulunmayanlar oldu, sahte banka ekstresi gönderenler oldu, sürekli çekiliş kampanyalarına katılıp hesabında yüzbinlerce parası olduğunu söyleyenler oldu, sen önce e-ticareti bize anlat sonra alırız diyenler oldu. Oldu da olduu
    Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum forumda site satan arkadaşlara gerçekten Allah kolaylık versin. Siz nasıl uğraşıyorsunuz böyle Satışı iptal ettikten bir kaç saat sonra nakit sıkıntımı çözdüm. İyi yapmışım
  • 01-12-2018, 17:28:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sorunu çözmenize ve insanları tanımanıza sevindim hocam sizin adınıza
  • 01-12-2018, 17:28:44
    #3
    baktı kurban olduğum yaradan bu kulu daha çok sıkıntıya girecek parayla olan çözüldü işte burdaki aktifliği bende hiç bir sitede görmedim her saat her an her dk. bi soru gelebiliyor yada bende sorabiliyorum )
  • 01-12-2018, 17:28:47
    #4
    ref olabilirmiyim diyen olmadi mi
  • 01-12-2018, 17:30:08
    #5
    Ya bende knight online dosya kiralama için açmıştım acme üzerinde bulunan lisansımızı satıyorduk çok report geldi konuya mod yazdı baya geliyor diye ama illegal birşey yok vergi gerektiren birşey yok ki oyunun epin satışlarında bile vergi veriliyor ve zorunludur. ama gel görki 3-4 ay sonra konum silindi... Rakipler baya uğraşıyor herkes adam akıllı satışını yapsa arsız gibi milletin konusuna sataşmasa daha iyi olabilir.
  • 01-12-2018, 17:30:12
    #6
    berattanriverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baktı kurban olduğum yaradan bu kulu daha çok sıkıntıya girecek parayla olan çözüldü işte burdaki aktifliği bende hiç bir sitede görmedim her saat her an her dk. bi soru gelebiliyor yada bende sorabiliyorum )
    Aynen öyle oldu Yoksa inan kafayı yerdim bir kaç gün daha satışta kalsaydı



    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ref olabilirmiyim diyen olmadi mi
    Yok Allahtan onu soran olmadı, sorsalardı sanırım delirip, siteyi ilk ref isteyene verip dünyanın öbür ucuna kaçardım



    ErcanKIZILKOCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu çözmenize ve insanları tanımanıza sevindim hocam sizin adınıza
    Teşekkürler sorun çözüldü ama keşke tanımaz olaydım Yılların r10 cuları da vardı ama
  • 01-12-2018, 17:51:50
    #7
    maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç gün önce acil nakit ihtiyacından dolayı tamamlayıp , henüz reklam çalışmalarına başlamadığım e-ticaret sitesini satmaya karar verdim. İstediğim tutar sadece yazılım bedeli + xml ücreti + ürün bakiyesiydi. Öyle garip sorular geldiki şaştım kaldım. Aynı yazılımın 3 te bir fiyata olduğunu söyleyen oldu, işi öğrenmeye çalışanlar oldu, sadece xml firmalarını öğrenmeye çalışıp, öğrenemeyince de yazılıma çamur atanlar oldu, pm isteyip olumlu olumsuz dönüş yapma nezaketinde bulunmayanlar oldu, sahte banka ekstresi gönderenler oldu, sürekli çekiliş kampanyalarına katılıp hesabında yüzbinlerce parası olduğunu söyleyenler oldu, sen önce e-ticareti bize anlat sonra alırız diyenler oldu. Oldu da olduu
    Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum forumda site satan arkadaşlara gerçekten Allah kolaylık versin. Siz nasıl uğraşıyorsunuz böyle Satışı iptal ettikten bir kaç saat sonra nakit sıkıntımı çözdüm. İyi yapmışım
    Hocam vakti zamanında askere gitmeden önce bende yaşadım aynı olayları o kadar saçma şeyler soruldu ki...
  • 01-12-2018, 17:55:27
    #8
    En zor iş insanlarla uğraşmak. Yıllardır internetten para kazanıyorum. Ne insanlarla karşılaştım. Neler gördüm.
    Ama aksine çok iyi insanlarla da tanıştım. İnsanın mayasında olacak
  • 01-12-2018, 17:56:08
    #9
    örnek site isteyip anti seo yapan gördüm ben burada hocam normaldir