Ya bende knight online dosya kiralama için açmıştım acme üzerinde bulunan lisansımızı satıyorduk çok report geldi konuya mod yazdı baya geliyor diye ama illegal birşey yok vergi gerektiren birşey yok ki oyunun epin satışlarında bile vergi veriliyor ve zorunludur. ama gel görki 3-4 ay sonra konum silindi... Rakipler baya uğraşıyor herkes adam akıllı satışını yapsa arsız gibi milletin konusuna sataşmasa daha iyi olabilir.