Bir kaç gün önce acil nakit ihtiyacından dolayı tamamlayıp , henüz reklam çalışmalarına başlamadığım e-ticaret sitesini satmaya karar verdim. İstediğim tutar sadece yazılım bedeli + xml ücreti + ürün bakiyesiydi. Öyle garip sorular geldiki şaştım kaldım. Aynı yazılımın 3 te bir fiyata olduğunu söyleyen oldu, işi öğrenmeye çalışanlar oldu, sadece xml firmalarını öğrenmeye çalışıp, öğrenemeyince de yazılıma çamur atanlar oldu, pm isteyip olumlu olumsuz dönüş yapma nezaketinde bulunmayanlar oldu, sahte banka ekstresi gönderenler oldu, sürekli çekiliş kampanyalarına katılıp hesabında yüzbinlerce parası olduğunu söyleyenler oldu, sen önce e-ticareti bize anlat sonra alırız diyenler oldu. Oldu da olduu
Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum forumda site satan arkadaşlara gerçekten Allah kolaylık versin. Siz nasıl uğraşıyorsunuz böyle Satışı iptal ettikten bir kaç saat sonra nakit sıkıntımı çözdüm. İyi yapmışım