Sene 2005-2006 yıllarında orta okulda bilgisayar dersinde toplu mouselerle, tüplü ekranlarda oynadığım bu matematik oyunununu o zamanlar ders saatinin son 5-10dk öğretmenin izin vermesiyle oynardık hep içimde uhde kalmıştır.Bugün bulamıyorum adınıda hatırlamıyorum masaüstünde matematik oyunu diye kaydettirilmiş bir oyundu. Resmini aşağıda göstereyim ayrıca birde hindi oyunu vardı onun resminide bulamadım R10 ruhuyla bi yardımcı olsanız şu kardeşinize eski günlerim depreşti yine
o kadarını bende buldumda win10 için çalışanını bulamadım çoook eskilerde kalmış sanki
Hocam adını bulamadım demişsiniz. O zaman adını biliyorsunuz. Bizde yardımcı olmak adına uğraşıp buluyoruz. En azından teşekkür edebilirdiniz. Neyse iyi geceler.
Hocam adını bulamadım demişsiniz. O zaman adını biliyorsunuz. Bizde yardımcı olmak adına uğraşıp buluyoruz. En azından teşekkür edebilirdiniz. Neyse iyi geceler.