webhox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam adını bulamadım demişsiniz. O zaman adını biliyorsunuz. Bizde yardımcı olmak adına uğraşıp buluyoruz. En azından teşekkür edebilirdiniz. Neyse iyi geceler.
r10+ verdm hocam