ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadarını bende buldumda win10 için çalışanını bulamadım çoook eskilerde kalmış sanki
Hocam adını bulamadım demişsiniz. O zaman adını biliyorsunuz. Bizde yardımcı olmak adına uğraşıp buluyoruz. En azından teşekkür edebilirdiniz. Neyse iyi geceler.