• 28-11-2018, 03:35:02
    #64
    igtr.net
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KOOĞUUUUUŞŞŞ KAAAAAAALLKKKK !!!

    Gece nöbeti başlar kuruldum film arıyorum
    herkes yine burda
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir webmaster gece uyumaz, gündüz uyur.

    Haydi iyi geceler.
    he ya bu siteyi kurduktan beri yatamadım

    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafamdaki güzel
    kafandaki güzelse hayatta güzeldir
    codeHIGH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabahçi kavesi gibi oldu bura valla
    😂😂😂çorba getireyim mi abi😂
  • 28-11-2018, 14:06:52
    #65
    Zamandan tasarruf etmek istiyorum istemsizce.
  • 28-11-2018, 14:45:31
    #66
    igtr.net
    grknaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamandan tasarruf etmek istiyorum istemsizce.
    hocam yani nasıl zaman tasarufu yapacaksın ki 😂
  • 28-11-2018, 17:12:38
    #67
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yani nasıl zaman tasarufu yapacaksın ki 😂
    Hocam mesela öğle saatlerini uyku ile geçirmek varken o zamanı değerlendiriyorsun. Uyumuş gibi sayarsan da bir bakıma tasarruf yapmış oluyorsun.
  • 28-11-2018, 17:15:52
    #68
    igtr.net
    grknaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mesela öğle saatlerini uyku ile geçirmek varken o zamanı değerlendiriyorsun. Uyumuş gibi sayarsan da bir bakıma tasarruf yapmış oluyorsun.
    hocam bende tam tersiyim hayattan tasaruf yapıyorum 😊 uykuya bol bol vakit ayırmak için 😊
  • 28-11-2018, 22:16:02
    #69
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafandaki güzelse hayatta güzeldir
    Kafamdaki güzel de, hayatın öyle olduğu pek söylenemez Aslında hayatın güzelleşmesi de tek cümlesine bakıyo ama neyse
  • 28-11-2018, 22:51:52
    #70
    igtr.net
    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafamdaki güzel de, hayatın öyle olduğu pek söylenemez Aslında hayatın güzelleşmesi de tek cümlesine bakıyo ama neyse
    aşık olma aşıl olursan hayatın 100 de 1 i güzel olur 😊
  • 29-11-2018, 01:26:40
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Koğuuşş kaaaalkk !

    Gece nöbeti başladi :d
  • 29-11-2018, 01:32:09
    #72
    igtr.net
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koğuuşş kaaaalkk !

    Gece nöbeti başladi :d
    herkes burda mı 😂😂😂