fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yani nasıl zaman tasarufu yapacaksın ki 😂
Hocam mesela öğle saatlerini uyku ile geçirmek varken o zamanı değerlendiriyorsun. Uyumuş gibi sayarsan da bir bakıma tasarruf yapmış oluyorsun.