grknaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mesela öğle saatlerini uyku ile geçirmek varken o zamanı değerlendiriyorsun. Uyumuş gibi sayarsan da bir bakıma tasarruf yapmış oluyorsun.
hocam bende tam tersiyim hayattan tasaruf yapıyorum 😊 uykuya bol bol vakit ayırmak için 😊