Konu
Niye kimse yatmıyor 😊
28-11-2018, 17:15:52
#68
fatii
igtr.net
grknaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam mesela öğle saatlerini uyku ile geçirmek varken o zamanı değerlendiriyorsun. Uyumuş gibi sayarsan da bir bakıma tasarruf yapmış oluyorsun.
hocam bende tam tersiyim hayattan tasaruf yapıyorum 😊 uykuya bol bol vakit ayırmak için 😊