arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafamdaki güzel de, hayatın öyle olduğu pek söylenemez Aslında hayatın güzelleşmesi de tek cümlesine bakıyo ama neyse
aşık olma aşıl olursan hayatın 100 de 1 i güzel olur 😊