hibravez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Niye kimse yatmıyor 😊
76
●1.632
- 27-11-2018, 02:19:16Symfony FW'üne çalışıyorum, gece sessiz sakin olduğu için daha iyi anlaşılıyor
- 27-11-2018, 02:40:28hocam açık olsun 😊codeHIGH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam en iyisi herkesin bildiğini yapmak php yapKadircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kafanda sorun kalmasın 
11 de bu gün uyandım çok zor 😂 Allah yardımcın olsunBonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o ne hocam 😂 kolay gelsinMehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kışın sabah iş çekilmiyor