codeHIGH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gececi tayfaya çaylar hemide ince bellide
hocam açık olsun 😊

Kadircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nası yatalım hocam kafamda deli sorular bir oyun paneli kodluyorum asp.net ile mi php ile mi yoksa nodejs javascript ile mi kodlasam derken bi bakmışım sabah olmuş D:
hocam en iyisi herkesin bildiğini yapmak php yap kafanda sorun kalmasın

Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşler yetişmiyor, 5 gibi uyuyup 11'e alarm kuracağım.
11 de bu gün uyandım çok zor 😂 Allah yardımcın olsun

Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Symfony FW'üne çalışıyorum, gece sessiz sakin olduğu için daha iyi anlaşılıyor
o ne hocam 😂 kolay gelsin