• 21-11-2018, 00:48:58
    #28
    WpFaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    J5 serisinde kamerasız model var mıymış ya?



    Ben genelde sıkıntıları çeken bir tipimdir hocam. Olmaz olmaz bana denk gelir
    Yok hocam. Hani bizim birlikte mi öyleydi bilmiyorum ama uzmanların astsubayların umurunda değildi genelde. diğerlerine de yakalanmak için baya bedevi olmak lazım...
  • 21-11-2018, 00:51:13
    #29
    ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok J5 modeli ayrı telefon var kamerasız ayrı telefon var. Anlatım da güçlük çekip yanlış anlamaya sebep oldum sanırım, kusura bakmayın.
    Anladım estagfurullah Blackberry'nin hangi modeli peki?

    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam. Hani bizim birlikte mi öyleydi bilmiyorum ama uzmanların astsubayların umurunda değildi genelde. diğerlerine de yakalanmak için baya bedevi olmak lazım...
    Hahah güldürdün beni Evet o bahtsız bedevi olmaktan korkuyorum
  • 21-11-2018, 00:54:08
    #30
    WpFaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım estagfurullah Blackberry'nin hangi modeli peki?



    Hahah güldürdün beni Evet o bahtsız bedevi olmaktan korkuyorum
    Curve 9360.
  • 21-11-2018, 00:54:17
    #31
    bende bakınıyorum takoz bir telefon götüreyim ozaman
  • 21-11-2018, 00:56:10
    #32
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerde istihkak denilen herkeste mutlaka olan telefonlardan bir tanesidir doğuda askerlik yapanlar daha iyi bilirler. Şarjı 7-8 gün gider.

    Samsung 1208
    Kesinlikle bu telefon. Telefonun kralı
  • 21-11-2018, 01:25:40
    #33
    ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Curve 9360.
    Yazdım kenara
  • 21-11-2018, 01:28:11
    #34
    bende 369/1 yaptım askerliğimi, jandarmaydım, çok keyif aldım, tekrar olsa tekrar yaparım diyebilirim. yanında getireceklerine gelirsek; kaliteli tıraş bıçağı, 3-4 çift siyah çorap ve üçer adet don, atlet , fanila, koyu renklerde eşofman alt-üst(şart değil veriyorlar ama bazen bedenleri uymuyor), içlik alt üst, kaliteli diş fırçası ve macunu, tırnak makası gibi malzemeleri yanında bulundursan iyi olur. şu an bunlar geldi aklıma çoğu malzemeyi veriyorlar zaten bir çanta dolusu. şimdiden hayırlı tezkereler dilerim.
  • 21-11-2018, 01:30:18
    #35
    tito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 369/1 yaptım askerliğimi, jandarmaydım, çok keyif aldım, tekrar olsa tekrar yaparım diyebilirim. yanında getireceklerine gelirsek; kaliteli tıraş bıçağı, 3-4 çift siyah çorap ve üçer adet don, atlet , fanila, koyu renklerde eşofman alt-üst(şart değil veriyorlar ama bazen bedenleri uymuyor), içlik alt üst, kaliteli diş fırçası ve macunu, tırnak makası gibi malzemeleri yanında bulundursan iyi olur. şu an bunlar geldi aklıma çoğu malzemeyi veriyorlar zaten bir çanta dolusu. şimdiden hayırlı tezkereler dilerim.
    Çok teşekkür ederim. Not ediyorum kenara bunları da
  • 21-11-2018, 09:30:47
    #36
    Samsung E1205