bende 369/1 yaptım askerliğimi, jandarmaydım, çok keyif aldım, tekrar olsa tekrar yaparım diyebilirim. yanında getireceklerine gelirsek; kaliteli tıraş bıçağı, 3-4 çift siyah çorap ve üçer adet don, atlet , fanila, koyu renklerde eşofman alt-üst(şart değil veriyorlar ama bazen bedenleri uymuyor), içlik alt üst, kaliteli diş fırçası ve macunu, tırnak makası gibi malzemeleri yanında bulundursan iyi olur. şu an bunlar geldi aklıma çoğu malzemeyi veriyorlar zaten bir çanta dolusu. şimdiden hayırlı tezkereler dilerim.