ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok J5 modeli ayrı telefon var kamerasız ayrı telefon var. Anlatım da güçlük çekip yanlış anlamaya sebep oldum sanırım, kusura bakmayın.
Anladım estagfurullah Blackberry'nin hangi modeli peki?

ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam. Hani bizim birlikte mi öyleydi bilmiyorum ama uzmanların astsubayların umurunda değildi genelde. diğerlerine de yakalanmak için baya bedevi olmak lazım...
Hahah güldürdün beni Evet o bahtsız bedevi olmaktan korkuyorum