J5 serisinde kamerasız model var mıymış ya?
Ben genelde sıkıntıları çeken bir tipimdir hocam. Olmaz olmaz bana denk gelir
Yok hocam. Hani bizim birlikte mi öyleydi bilmiyorum ama uzmanların astsubayların umurunda değildi genelde. diğerlerine de yakalanmak için baya bedevi olmak lazım...