• 15-11-2018, 14:11:32
    #10
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kargoyu bana yollarsanız daha iyi olur çünkü hepsiini tek elden vermek istiyorum ama yok ben yollayım derseniz öğretmene yönelik yollayabilirsiniz nasıl dilerseniz bilgileri o şekilde paylaşıyım hocam
    Tek ben gönderecek olsam sorun değil de hocam, çevremden birilerine daha gönderteceğim. Okul ve öğretmen adı onlar açısından daha iyi olur.
  • 15-11-2018, 14:13:53
    #11
    bizimde çorbada tuzumuz olsun az da olsa bir miktar ibana gönderilmiştir.
  • 15-11-2018, 14:16:15
    #12
    ibrahimatasoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek ben gönderecek olsam sorun değil de hocam, çevremden birilerine daha gönderteceğim. Okul ve öğretmen adı onlar açısından daha iyi olur.
    Öğretmenimizin adını okulun adresini size yolluyorum hocam yalnız ricam listeden alacağınız çocukların isimlerini bana pazara kadar bildirirseniz onları çıkartıp kalan çocuklar için alımı sağlayım.
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizimde çorbada tuzumuz olsun az da olsa bir miktar ibana gönderilmiştir.
    Çok teşekkürler hocam
  • 16-12-2018, 19:54:01
    #13
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaÅŸlar iyi forumlar,

    20 Çocuk için Antalya bir anaokulunda 20 çocuk için ayakkabı ihtiyacı mevcut. Ben şahsımca en az 5 en ayakkabı kadarını alıcam.. Çocukların giyim ihtiyaçları kolejler tarafından karşılanmış ama ayakkabı ihtiyaçları için dönüş ypaılmamış hiç bir yerden. Anaokulunda ki öğretmen komşumuzun kızı kendisi iletti. Kısacası durum bu 20 ayakkabı yani benim alacaklarım dışında 15 ayakkabı alacağız LCW de 29 50 tl arası çok güzel ayakkabılar mevcut yardım yapmak isteyen olursa bir umut karşılarız diye düşünüyorum bu sayıyı ücret göndermesine gerek yok ayakkabı alıp kargoyla banada yollayabilir ben kendim aracımla gidip bizzat teslim edicem çocuklara kadar tek tek vericem.

    Vaktim yok hocam ayakkabı alamam derseniz bile 5 TL 10 TL gibi ufak bağışlarda bulunabilir çorbada tuzunuz olursa çok sevinirim..

    Ayakkabı listesi ve numaraları görselde mevcuttur. Almak isteyen lütfen şu numaralı ayakkabıyı alıyorum diye yorum geçerse buradan takip edelim..


    NOT : Burada pazar pazartesi gününe kadar ne toplanırsa ayakkabıları alıp salı günü vermeyi düşünüyorum.
    OKULUN ADI : Abdulkadir ilköğretim okulu antalya


    Merhaba 1 ay oldu hala dönüş yapmadınız?
  • 16-12-2018, 19:59:52
    #14
    MartinLuther adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 1 ay oldu hala dönüş yapmadınız?
    Konuya ek olarak kimse buradan çok ilgi göstermeyince paylaşmadım hocam wm aracında paylaşıldı totalde 50 çift ayakkabı alındı buradan da videolar ve görselleri paylaşıyım 15 dakika içinde
  • 16-12-2018, 20:06:24
    #15
    mehmet biraz attım. eğerki ayakkabı eksik kalırsa bana ulaşmanı isterim


    edit: en son 11 ine paylaşılmış mesaj ama durum nedir bakmadım hiç
  • 16-12-2018, 20:19:19
    #16
    @MartinLuther; @YellowTiger; @Kadirli;









    VİDEOMUZ :

    https://drive.google.com/open?id=1Ci...WFf8hy0tlR5rjC

    FATURA:

    https://drive.google.com/open?id=1wL...lOAukUq01HPgf7
    https://drive.google.com/open?id=1uv...vbIe7ETL4hTei5

    totalde 2 kere ayakkabı alınmıştır 10 adette flo dışından gitmiş artı olarak toplanan paralardan METRO mağazasından 50 meyve suyu 50 çikolata ve kek alındı dağıtıldı FLO MAĞAZA müdürü 20 çift çorap hediye etti.
  • 16-12-2018, 20:32:12
    #17
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EN PARA Mehmet YILMAZ adına Hocam
    TR79 0011 1000 0000 0075 3801 14

    Teşekkürler hocam.
    Bu Iban'a göndersek sorun olmaz herhalde PM den sonra yorumları okuma fırsatım oldu. Emeğinize , düşüncenize sağlık. Gerçekten olması gereken budur.
  • 16-12-2018, 20:34:44
    #18
    evrenaydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Iban'a göndersek sorun olmaz herhalde PM den sonra yorumları okuma fırsatım oldu. Emeğinize , düşüncenize sağlık. Gerçekten olması gereken budur.
    Hayır hocam olmaz teşekkür ederim Allah razı olsun sizlerin düşüncesine desteğine sağlık