Hocam kargoyu bana yollarsanız daha iyi olur çünkü hepsiini tek elden vermek istiyorum ama yok ben yollayım derseniz öğretmene yönelik yollayabilirsiniz nasıl dilerseniz bilgileri o şekilde paylaşıyım hocam
Tek ben gönderecek olsam sorun değil de hocam, çevremden birilerine daha gönderteceğim. Okul ve öğretmen adı onlar açısından daha iyi olur.