evrenaydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Iban'a göndersek sorun olmaz herhalde PM den sonra yorumları okuma fırsatım oldu. Emeğinize , düşüncenize sağlık. Gerçekten olması gereken budur.
Hayır hocam olmaz teşekkür ederim Allah razı olsun sizlerin düşüncesine desteğine sağlık