• 01-11-2018, 09:01:21
    #55
    cevatburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav insanlar niye katil oluyo saniyosunuz? Bunun gibi bilmem ne cocuklari geliyo iste iyiligimizi suistimal edio. Hocam Allah muhammed askia lutfen gel beraber cocugu bulalim olene kadar dovup biyere atalim. Yemin ederim sucu ustume bile alirim

    bosunada dava acma. turkiyede adalet yok herkes kendi isini kendi gormeli. oldurelim lavugu yada hocam bir iphone 7 sokalim arkadasa sonrada caldirir caldirir titretiriz
    şiddetle bir yere varamayız hocam iphone 7 soksak bı tarafına benım elıme ne gececek

    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dediğini yaparsanız kime verirse kime satarsa satsın cihaz kapanır sattığı kişide amcanızın oğluna ulaşır oda doğal olarak size ulaşıcak o şekilde çözebilirsiniz yada kısa yoldan direk durumu cumhuriyet başsavcılıgına gidip şikayet edin biraz beklersiniz ama zaten yeterince beklemişsiniz sorununuz çözülür geçmiş olsun.
    Bugün bir avukatla görüşücem sonuçlarını yazarım

    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan akrabasınada güvenemeyecek geçmiş olsun
    sağolun hocam ne yazıkki düzen bozuldu kimseye güvenemıyosun artık

    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebine yada evine uyuşturucu koyup, polise ihbar et..
    Güze lTaktik Hocam Sağolun

    dursunkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akraba akreptir ne diyelim geçmiş olsun
    sağolun hocam

    Zekovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    sağolun hocam
  • 01-11-2018, 09:08:30
    #56
    akrabayla iş yapmıyorum. Uzman olduğum konuda yardım isteseler bile bilmiyorum deyip geçiyorum. eee zamanında yediğim kazıktan solayı böyle bir karar aldım. Kaç sener böyle hatta muhattap bile olmamaya çalışıyorum. Tek gayem evim ve ailem gerisinin koy g**une...

    Hep demişimdir her zamanda derim; akrabayla tanıdıkla iş yapılmaz. Zararı o değil her daim sen görürsün. Umarım istediğin sonuca ulaşırsın.

    Allah şeytandan ve şeytanlaşmış kişilerin şerrrinden bizi korusun..
  • 01-11-2018, 09:10:39
    #57
    Git kafasına vur elinden telefonu al hiç bir şekilde seni hırsız yerine koyamaz. Çünkü telefon senin.
  • 01-11-2018, 09:12:30
    #58
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akrabayla iş yapmıyorum. Uzman olduğum konuda yardım isteseler bile bilmiyorum deyip geçiyorum. eee zamanında yediğim kazıktan solayı böyle bir karar aldım. Kaç sener böyle hatta muhattap bile olmamaya çalışıyorum. Tek gayem evim ve ailem gerisinin koy g**une...

    Hep demişimdir her zamanda derim; akrabayla tanıdıkla iş yapılmaz. Zararı o değil her daim sen görürsün. Umarım istediğin sonuca ulaşırsın.

    Allah şeytandan ve şeytanlaşmış kişilerin şerrrinden bizi korusun..
    Amin Hocam Cümlemizi İnşallah

    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git kafasına vur elinden telefonu al hiç bir şekilde seni hırsız yerine koyamaz. Çünkü telefon senin.
    Telefon Yok Hocam Ortada Satmış şe-refsiz
  • 01-11-2018, 09:18:58
    #59
    CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin Hocam Cümlemizi İnşallah



    Telefon Yok Hocam Ortada Satmış şe-refsiz

    Eğer gerçekten ceza almasını v.s istiyorsan, gasp diyeceksin. Gasp hapis cezası da var. Ama başka türlü çözerim dersen bir şey diyemem.
  • 01-11-2018, 09:20:04
    #60
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer gerçekten ceza almasını v.s istiyorsan, gasp diyeceksin. Gasp hapis cezası da var. Ama başka türlü çözerim dersen bir şey diyemem.

    Bu Zamana Kadar Neredeydin Demezlermi Adama ?
  • 01-11-2018, 09:23:53
    #61
    CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Zamana Kadar Neredeydin Demezlermi Adama ?
    Tanıdık olduğundan getireceğini sanıyordum ama... gibi devamı getirilebilir.
  • 01-11-2018, 09:33:41
    #62
    Kardeşim telefon faturalı olarak senin üstüne kayıtlı değil mi ? IMEI numarasından çalıntı olarak bildirim yapman yeterli olacaktır. TAbiki bunun sonucunda alan kişinin suçu olmasa da telefon zayi olacaktır. bir kez daha düşün derim. Ama en son çare olarak bunu yapmanı tavsiye ederim.
  • 01-11-2018, 09:52:00
    #63
    theonlytime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim telefon faturalı olarak senin üstüne kayıtlı değil mi ? IMEI numarasından çalıntı olarak bildirim yapman yeterli olacaktır. TAbiki bunun sonucunda alan kişinin suçu olmasa da telefon zayi olacaktır. bir kez daha düşün derim. Ama en son çare olarak bunu yapmanı tavsiye ederim.
    kaç ay olmus hocam buzamana kadar nerdeydın demezlermi