theonlytime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim telefon faturalı olarak senin üstüne kayıtlı değil mi ? IMEI numarasından çalıntı olarak bildirim yapman yeterli olacaktır. TAbiki bunun sonucunda alan kişinin suçu olmasa da telefon zayi olacaktır. bir kez daha düşün derim. Ama en son çare olarak bunu yapmanı tavsiye ederim.
kaç ay olmus hocam buzamana kadar nerdeydın demezlermi