akrabayla iş yapmıyorum. Uzman olduğum konuda yardım isteseler bile bilmiyorum deyip geçiyorum. eee zamanında yediğim kazıktan solayı böyle bir karar aldım. Kaç sener böyle hatta muhattap bile olmamaya çalışıyorum. Tek gayem evim ve ailem gerisinin koy g**une...
Hep demişimdir her zamanda derim; akrabayla tanıdıkla iş yapılmaz. Zararı o değil her daim sen görürsün. Umarım istediğin sonuca ulaşırsın.
Allah şeytandan ve şeytanlaşmış kişilerin şerrrinden bizi korusun..
Amin Hocam Cümlemizi İnşallah
Git kafasına vur elinden telefonu al hiç bir şekilde seni hırsız yerine koyamaz. Çünkü telefon senin.
Telefon Yok Hocam Ortada Satmış şe-refsiz