• 28-10-2018, 20:34:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar;
    Bu sektörlerde olanlar müşteri kayıtlarını hangi program ile saklıyorsunuz ? Ön muhasebe programı ne tavsiye ediyorsunuz? Çoğu programı denedim ama çok hoşuma gitmedi. Yani ayrıca masaüstü olsa bence daha iyi gibi geliyor.
  • 28-10-2018, 20:44:37
    #2
    Bence Müşteri yönetim scriptinizi yazmalısınız, böylelikle istediğiniz tüm özellikleri ekleyip kullanabilirsiniz.
  • 28-10-2018, 20:46:54
    #3
    Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Müşteri yönetim scriptinizi yazmalısınız, böylelikle istediğiniz tüm özellikleri ekleyip kullanabilirsiniz.
    Kendi kullandığım zaten var fakat e fatura vs işlemlerine de geçeceğim ve o kadar ileri düzey bilgim yok. Daha yeni başlıyorum diyebilirim yazılım işine. O yüzden ben tam anlamı ile o dereceye gelene kadar ön muhasebe programı arıyorum ki çoğu kişi de böyle yapıyordur diye tahmin ediyorum.