Merhaba arkadaşlar;
Bu sektörlerde olanlar müşteri kayıtlarını hangi program ile saklıyorsunuz ? Ön muhasebe programı ne tavsiye ediyorsunuz? Çoğu programı denedim ama çok hoşuma gitmedi. Yani ayrıca masaüstü olsa bence daha iyi gibi geliyor.
Web Tasarım - Bilişim faaliyetinde Müşteri Kayıt ve Saklama
2
●149
- 28-10-2018, 20:46:54Kendi kullandığım zaten var fakat e fatura vs işlemlerine de geçeceğim ve o kadar ileri düzey bilgim yok. Daha yeni başlıyorum diyebilirim yazılım işine. O yüzden ben tam anlamı ile o dereceye gelene kadar ön muhasebe programı arıyorum ki çoğu kişi de böyle yapıyordur diye tahmin ediyorum.Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle