Merhaba arkadaşlar;
Bu sektörlerde olanlar müşteri kayıtlarını hangi program ile saklıyorsunuz ? Ön muhasebe programı ne tavsiye ediyorsunuz? Çoğu programı denedim ama çok hoşuma gitmedi. Yani ayrıca masaüstü olsa bence daha iyi gibi geliyor.