Bence Müşteri yönetim scriptinizi yazmalısınız, böylelikle istediğiniz tüm özellikleri ekleyip kullanabilirsiniz.
Kendi kullandığım zaten var fakat e fatura vs işlemlerine de geçeceğim ve o kadar ileri düzey bilgim yok. Daha yeni başlıyorum diyebilirim yazılım işine. O yüzden ben tam anlamı ile o dereceye gelene kadar ön muhasebe programı arıyorum ki çoğu kişi de böyle yapıyordur diye tahmin ediyorum.